filizcelezzetler

>Paçanga böreği

Posted on: January 16, 2009

> yemekteyiz programında bolca yapılan ve ünlü olan börek..bende denedim..çok lezzetli,hemde yapması çok pratik..

malzemeler;
1 yufka
100 gr pastırma
8,10 ince dilim kaşar peynir
kızartmak için sıvıyağ
yapılışı;
yufkalar önce 4 üçgen parçaya kesilir.her parça tekrar ikiye kesilir(büyük olmasını isterseniz tekrar kesmeyin),8 üçgen elde edilir.yufkaların geniş kısımlarına pastırma ve kaşar dilimleri konup kalın kalın sarılır..sıvıyağda kızartılır..sıcakken servis edilir..afiyet olsun..

2 Responses to ">Paçanga böreği"

>süper pastırmayı çok sevmememe rağmen bu böreği severek yiyorum genelde hep dışarda yedim hiç kendim yapmadım en kısa zamanda bende denicem ellerine sağlık canım sevgilerimle fikriye

>pastırma biraz pahalı olmasına rağmen severek yiyoruz. böreğede çok yakışıyor… ellerine sağlık

Leave a Reply

