filizcelezzetler

>HERKESİN SEVGİLİLER GÜNÜ KUTLU OLSUN..

Posted on: February 15, 2009

>
EŞİM VE OĞLUŞUM YİĞİT İÇİN YAPTIĞIM PASTAMIZ..AFİYETLE YEDİK.ELLERİME SAĞLIK..

9 Responses to ">HERKESİN SEVGİLİLER GÜNÜ KUTLU OLSUN.."

>PASTAN ÇOK ŞIK OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK CANIM

>selam canım…afiyet olsun…sevdiklerinle daha nice pastalara olsun…

>pastan harika olmuş canım…ellerine sağlık…sevgililer günün kutlu olsun..oğluşunu öp benim için….

>ellerine sağlık canım pastan çok hoş olmuş bende böyle süslemeler yapmak istiyorum yaaaa

>Pastan muhtesem olmus canim. Ellerine saglik. Esinle oglusunla nice gecirecegin mutlu yillara.Sevgilerimi gönderiyorum canim.

>gerçekten tam aşk pastası olmuş afiyet olsun emeğine sağlık..sevgiler..

>Allah esinizle ve oglunuzla uzun uzun ömürler saglik ve mutluluklar versin canim…..

>Süpersin arkadaşımm…İyiki de blog açmışsın.Sayende belki bende katılırım sizlere..ELLERİNE SAĞLIK.GÖRÜNTÜ DE MÜKEMMEL….. MELTEM’DEN SEVGİLERLE…..

>canım herşey çok güzel…Ellerine sağlık arkadaşım….Sayende bende geldim katıldım bu aleme…..:)))

Leave a Reply

