filizcelezzetler

>YİĞİTİM’DEN SEÇMELER….

Posted on: March 12, 2009

> Aşık robot(kalbine dikkat lütfen)

Güneş arkasında kalmış bu insanın,diğer taraftan renkli yağmurlar yağıyormuş..

Yiğitin anlatmak istediği ;resim çizmek isteyen bir kaplumbağa varmış..

5 Responses to ">YİĞİTİM’DEN SEÇMELER…."

>çok güzeller…üstelik nerdeyse 3 boyutlu çizilmiş…tebrik ederim Yiğit’i

>yerim ben o minik ellerinle saheserler yaratan ressami. Ne güzel olmus bloga koyman annesi. ilerde büyüdümü bakar yaraticiligina. öpüyorum seni ve oglusunu.Bende biraz düne nazaran daha iyiyim. cocuklar uyudu biraz dinleneyim koltukta dedim. “Annem” dizisini bekliyorum. Sen yine mutfaktamisin yoksa, salonda “kurtlar vadisi” var diye? dinleneyim diyorum ama bloglara ugramadan edemiyorum.öpüyorum arkadasim seni

>ne güzel resimler cizmis öyle darisi benim ogluma:) masallah yigite cokta güzel ifade etmis cizerken:)öptüm ikinizide..

>Büyüyünce ünlü bir ressam olur belki de.. ve biz şanslı kişilerizdir ilk resimlerini gördüğümüz için.. Bu sefer oğluşunun ellerine sağlık annesi🙂

>çok güzel çizmiş geleceğin ressamı diyebilirmiyiz şimdiden bütün resimleri yaratıcı ve sıradışı çok beğendimm sevgilerimle kocaman öptüm yiğit’i

Leave a Reply

