filizcelezzetler

>BROWNİ

Posted on: March 19, 2009

> Malzemeler;
4 yumurta
1,5 su bard.şeker
1,5 su bard.un
1 çay bard.kakao
1 pkt. kab.tozu
1 pkt vanilya
250 gr margarin
1/2 bardak süt
ceviz içi veya fındık
damla çikolata

Yapılışı;
Yumurtalar ve şeker çırpma teli ile beyazlaşıncaya kadar çırpılır(mikser kullanmıyorum,daha güzel oluyor),diğer malzemelerde eklenir,en son margarin eritilip soğutulup karışımın içine aktarılır.Yağlanmış muffin kaplarına yada tepsiye dökülür,175 dercelik fırında 20 dakika pişirilir,kürdanla yada bıçak yardımıyla içinin olup olmadığına bakılmalıdır..Soğuduktan sonra servis edilir,isteğe üzerine çikolatalı sosda dökülebilir..
Bu tarif kızkardeşim Melike’den,sıradan bir kakaolu kek gibi değil gerçek bir browni tadı oluyor,tavsiye derim..Afiyet olsun…

13 Responses to ">BROWNİ"

>Ellerine sağlık canım,yazdım tarif defterime denemem lazım,çok güzel görünüyor….

>himm ellerinize saglik harika olmus:)sevgiler…

>ellerine sağlık canım sevgilerimle

>belki bu tarifle brovni arayışından kurtulurum ellerine salık sevgiler.

>CANIM ELLERİNE SAGLIK ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR

>ellerine saglik canim, mis gibide koku sarmistir evi kek piserken. hmmm… kahveler benden brownide senden. hadi kos gel…öpüyorum canim.

>merhaba bu tariften kaç adet çıkıyor ??? yazdım deneyeceğim tşkkr ederim …*kelebek*mis gibi kokusunu aldı…

>Yine döktürmüşşsün canım.ELLERİNE SAĞLIK…..

>kaldımı browniden…çay içmeye gelicem canım…ellerine sağlık…güzel bir hafta sonu diliyorum…

>39. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://porselendemlik.blogcu.com http://birdemliksohbet.com http://gelibolu17.blogspot.com/ http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için 23 MART 2009 – 6 NİSAN 2009 TARİHLERİ ARASINDA http://pastakur.blogspot.com YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE”PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 39.HAFTA ” BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.LÜTFEN ETKİNLİĞE YEMEK GÖNDERMEYİNİZ.SADECE ÇAYIN YANINDA YENEBİLECEK TARİFLER YOLLARSANIZ SEVİNİRİM.SEVGİLER

>ellerine sağlık canım nefis görünüyor…afiyet olsun…www.missgibi.blogcu.com

>Misler gibi olmuslar , gel beni ye diyorlar.Ellerine saglik.

>Filizciğim, bloğumu gezmişsin ve memleketim Eğini çok beğenmişsin, ben de çok memnun oldum, Allah kısmet ederse haziranda gideceğim, gel seni de götüreyim oralara , kendisini görsen daha da beğenirsin eminim, dutları, soğuk kaynak suları ve tabiatı ile çok başkadır, teklifim samimi Sevgiler

Leave a comment


  • None
  • Cafe Portakal: >kıyır kıyır olmuştur kesin ellerine sağlık
  • Küçük Mucizem: >ve ben böylesini seviyorum poğaçanın .ellerinize sağlıkmayaydı, süttü, mayalanmaydı ohoooo.tembelim napiim
  • YeMeK vAkTi/AyLiN: >Ellerine sağlık canım gerçekten harika görünüyor