filizcelezzetler

>UN HELVASI

Posted on: March 31, 2009

> Malzemeler;
2 su bardağı un
yarım su bardağı sıvıyağ
100 gr margarin yada tereyağ
şerbeti için;
1 su bardağı şeker
2 su bard.su
ceviz veya çam fıstığı
Yapılışı;
Sıvıyağ ve margarin tencereye konur,eritilir,çam fıstığı ve un birlikte eklenip fıstıklar kararıncaya kadar sürekli karıştırılarak,kısık ateşte kavrulur..şerbet ayrı bir kapta kaynatılır,kavrulan unun üzerine dökülür,sürekli karıştırılır.Katılaşınca istenilen şekilde servis edilir,afiyet olsun..

9 Responses to ">UN HELVASI"

>waauw:) kalp ve ay harika görünüyor canim ellerine saglik sevgiler…

>ellerine sağlık canım süper olmuş sunumun da harika bu arada fotoğraf makineme pazartesi günü kavuştum inşallah bundan sonra tarif vermeye başlıcam sağol canım ya yorumlarınla yalnız bırakmadığın için çok öptüm

>komsucum…un helvan harika görünüyor…tadıda harikadır… çok güzel şekillendirmişsin… yiğitlemi yaptın…ellerine sağlık….

>ayyy bayılırım un helvasına .. kokusu buraya kadar da geldi.. şekilleride bir harika olmuş.. Ellerine sağlık…

>sunumunu çok güzel yapmışsın..ellerine sağlık.çok severim ama nedense irmik helvasını yaparım bunu tutturama diye hiç denemedim…sevgiler canım..

>Filizciğim güzel yorumun için çok teşekkür ederim canım…bu nefis un kurabiyelerinin hepisin yemek istiyorum da şu kilo derdi olmasa::))Ellerin dert görmesin nefis ve çok şık olmuşlar…bi de arkadaşlarla kahvaltına bayıldım…EN GÜZEL ÖĞÜN KAHVALTI BANA GÖRE…SEVGİLERİMLE,

>Filizcim bayılırım un helvasına,kavurmak dışında her şeyini seviyorum kısaca :)Şekline bayıldım bittim,çok lezzetli gözüküyor..Ellerine sağlık..

>kumanda panelinde görünce kurabiye sandım ismii okuyunca dahada şaşırdım süper bir sunumm bayıldımm ellerine sağlık gülüm sevgiler

>Filizcim bende çok severim un helvasını..:))ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYORR..SEVGİLERİMLE.ÖPTÜM ARKADAŞIM.

Leave a Reply

