filizcelezzetler

>BAHAR SALATASI

Posted on: May 14, 2009

>

Diyette olan bütün blog arkadaşlarıma kolaylıklar diliyorum,bu mevsim diyet mevsimi olduğundan salata alternetifleri çoğaldı,benimde ufak bir katkım olsun istedim..
Salatama bu ismi ben taktım..Bahar’ın renkleri gibi rengerank oldu:))
Malzemeler;
Biraz semizotu,4-5 tane çeri domates,1-2 tane salatalık,taze nane,kekik,beyaz peynir,zeytinyağı,tuz ,limon

5 Responses to ">BAHAR SALATASI"

>günaydın filizcigim.evet bütün kadınlar gibi bende diyetteyim.ve bu salatayı deneyecegim.aslında ben salataya ne bulursam koyarım.bu da öyle bir salata olmuş.yani tam bana göre.

>Ellerine sağlık canım bugün 3.günüm..Senin salatanı deneyeceğim:)

>ellerine sağlık Filizciğim.sevgilerimle..

>canım ziyaretin beni çok mutlu etti özelliklede alternatif isimler hepsi harikalar ben bir haftadır düşünüyorum bu kadar isim bulamamıştım..salatan nefis isim konusu çok başarılı afiyet bal şeker olsun sevgiler..

>Merhaba Filiz’cigim, Ellerine saglik, cok saglikli bir salata olmus. Harika, guzel bir hafat sonu diliyorum, sevgiler…

Leave a Reply

