filizcelezzetler

>KIYMALI BÖREK

Posted on: May 19, 2009

> Malzemeler;
Üçgen kesilmiş 1 pkt. yufka
;Kıyma, domates,kuru soğan,yeşil biber,maydonoz,baharatlar sıvıyağ ve tuz…
Yapılışı;Soğan,domates,biber ve maydonoz ince ince kıyılır.Önce soğan daha sonra kıyma kavrulur,domatesler,biber ve baharatları katılır,kavrulur,yufkaların geniş kısımlarına iç konur,kalın kalın sarılır,kızgın yagda kızartılır..Afiyet olsun..

14 Responses to ">KIYMALI BÖREK"

>Çıtır çıtır yenir bu börekçikler :))Ellerine sağlık..Sevgiler.

>canım börek harika görünüyor.ellerine sağlık.bende çok yoğun koşuşturmaca içerisinde aldığım ödülü hak etmeye çalışıyorum. güzel mesajlarına dönemediğim için beni affet..her şey gönlünce olsun..sevgilerimle..

>güzelim varya ben yaptıklarımı yiyemiyorum bu aralar diyet olayı yani.ama kıymalı böregi görünce bir canım çektiki anlatamam.

>börek çok nefis görünüyor eline sağlık

>çok güzel görünüyor.eline sağlık canım.çok öptüm bye…

>ımmm nefis görünüyor cnm çekti doğrusuellerine sağlık

>Çok güzel bayılırım kıymalı böreğe,ellerine sağlık.Çayımın yanına aldım 2 tane…Sevgiler…

>Afiyet seker olsun canim. Hmmm… nede enfes görünüyorlar. Ellerine saglik.Bir sonraki postumda kirma böreginin tarifini verecegim canim söz. kocaman öpüyorum.

>Enfesss görünüyor ellerine sağlık canım.

>nefis bunlar nefis…elelrine sağlık canım diyetteyim bunlara bakmak bile eziyet bana..🙂 sevgiler tatlım

>Merhaba. Nefis bir börek, ellerine sağlık. Uzun zamandır börek yapmıyordum, acayip canım çekti. Bugün bir sınavda görevliyim. Şimdi sınav arası, akşama mutlaka börek yapmalıyım. Sevgiler.

>NERELERDESİN KOMŞUCUĞUM…ÖZLETTİN KENDİNİ…BÖREĞİNDE ÇOK NEFİS OLMUŞ…ELLERİNE SAĞLIK…GÜZEL BİR HAFTA DİLİYORUM…

>kiymali borek nefis gorunuyor Filizcigim ellerine emeklerine sglik sizlerede afiyet olsun.SEVGİLER

>canim benim kayiplara karistin. özledim inan. Kirma böregin hazir seni bekliyor sayfamda. öpüyorum canim.

Leave a Reply

