filizcelezzetler

>KIRMA BÖREĞİ

Posted on: June 8, 2009

>

Canım arkadaşım Ümmühan’ın meşhuur kırma böreğini nihayet yaptım.Ama onunki kadar güzel oldumu bilmiyorum..ben 3 yufkadan yaptım,yufkalar birazda kalındı,yinede biz ailecek çok beğendik, nefis bir börek,.. Arkadaşıma çok teşekkürler,öpüyorum onu buradan..Tarifi burada tekrar yayınlamama gerek yok,ümmüşcüm ayrıntılarıyla,sıkılmadan üşenmeden anlatmış..Aşağıdaki linki tıklayın,karşınızda olucak…

8 Responses to ">KIRMA BÖREĞİ"

>Ellerine sağlık canım eminim nefis olmuştur:))

>bence nefis olmuş.ellerine sağlık canım..

>Nefis olmuş Filizcim,bir tanesini alıyorum hemen :)Ellerine sağlık..Sevgilerimi yolluyorum..

>canim beniiiiiiiim, begenmene yapmana ve memnun kalmana cooook sevindim. Nefis olmus nefis. Cok isterdim simdi orda olmak arkadasimla cayla bu nefis börekleri yemek ve booooool sohbet etmek. Artik MSN´de idare ederiz. Canim benim kocaman öpüyorum seni.

>sevgili komşum…börekler yapılıyor bu hasta halinle… birkaç dilim aldım …ellerine sağlık…çok güzel olmuşlar… görüşürüz…

>SENİN BÖREKLERİNDE EN ÜMMÜHAN ARKADAŞIMIZINKİ KADAR LEZİZ GÖRÜNÜYOR..ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM..SEVGİLER..MELİKE…

>ellerine saglik canim nefis gozukuyorr borek olurda hic nefis olmazmii…sevgiler canim

>Filizciğim ellerine sağlık canım.iki gün önce Zonguldak'taydım.bahar güzel gelmiş şehre.sevgilerimle…

Leave a Reply

