filizcelezzetler

>OKULA BAŞLADIK..

Posted on: September 17, 2009

>

YİGİTİM OKULA BAŞLADI..ÇOK HEYECANLI VE BİR O KADAR DA MUTLU,ARKADAŞLARINA VE ÖĞRETMENİNE ALIŞTI BİLE..ASLINDA PAZARTESİ EKLEMEYE ÇALIŞTIM AMA BLOGSPOTDA BAZI DEĞİŞİKLİKLER OLMUŞ,BAŞARILI OLAMADIM..TÜM OKULA BAŞLAYAN ÇOCUKLARIMIZA BAŞARILAR DİLİYORUM,KOLAY GELSİN..

7 Responses to ">OKULA BAŞLADIK.."

>yiğit'ciğime başarılar diliyorum…vatanına ve ailesine hayırlı bir evlat olur inşAllah…bütün çocuklara aynı dileklerimi gönderiyorum…

>merhabalar arkadasim,hadi hayirli ugurlu olsun… Yigitinde okula baslamis. ALLAh Yigite okulunda zihin acikligi ve basarilar ve güzel arkadasliklar nasip etsin. insallah o günleri görmek banada nasip olur.Canim uzun zamandir bloguna ugrayamadim. Türkiye tatili daha sonrada internetsiz kalisim ama insallah bundan sonra bol bol görüsürüz ve bircok güzellikler paylasiriz.Canim öpüyorum kocamanSöyle göz attimda kiz neler yapmissin neler yoklugumda hepsi yine enfes ellerine saglik.

>hayırlı uğurlu olsun allah başarılarını göstermeyi nasip etsin.sevgiler

>geçmiş bayramın kutlu olsun.

>Benimde yiğenim Yiğit bu sene okullu oldu bir heyecan bir heyecanbaşarılarla dolu bir okul hayatı olur umarımhülya

>Canım ya çok tatlı çok,sarışınmış senin kuzu…allah zihin açıklığı versin..sevgiler..

>Bizde okula başladık bizde…:)ama hiç ders çalışmak istemiyor..:(

Leave a Reply

