filizcelezzetler

>PALAMUT TAVA

Posted on: September 23, 2009

>

Ramazan,okul,bayram derken blogumla fazla ilgilenemedim..Çok şükür güzel geçti hepside,bu arada herkesin geçmiş bayramını kutlarım..
Ailecek uzun zamandır balık yememiştik,bugün taze taze eşim almış palamutları..Kızgın yagda tuzladım ve unlamadan kızarttım…Sumaklı kuru soğan (ben çok severim) ve turşu ile servis yaptım,tabi salatamızda vardı..
Yarın okullar gerçek anlamıyla açılıyor,tüm çocuklarımıza kolaylıklar diliyorum..

7 Responses to ">PALAMUT TAVA"

>GEÇMİŞ BAYRAMIN KUTLU OLSUN CANIM.PALAMUT NEFİS.ELLERİNE SAĞLIK..

>canim yaa ne guzel bir tabak olmuss ellerine saglik…inanki canim cekti cikayimda alayim barii bi yerim sismesin;)))sevgilerimlee

>canım afiyet olsun..yiğit maşallah çok yakışıklı..Allah daha nice güzel günler göstersin size..SEVGİLER..

>çok teşekkürederim canım, seninde ellerine sağlık, balık tabağı çok güzel görünüyor, oğluşunada okul hayatında başarılar dilerim, iyi geceler, sevgiler.

>çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık sıcacık sevgiler

>Merhaba. Palamutlar nefis görünüyor, ellerine sağlık. Yakışıklı oğluna da eğitim hayatında başarılar diliyorum. Sevgiler.

>Filizcim tam da palamut zamanı şimdi. Nefis görünüyor. Ellerine sağlık. Sevgiler…

Leave a Reply

