filizcelezzetler

>CEVİZLİ KEK

Posted on: November 1, 2009

>

Yeni tanıştığım Örgü dünyasının Hanımları çok güzel bir etkinlik düzenlemişler.. 1MUTFAK ETKİNLİĞİ-KEK TARİFLERİ….Ben de hazırladığım bu kek tarifimi
ÖrgüDünyasi ‘na gönderiyorum..
Malzemeler;
3 yumurta
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı süt
2,5 su bardağı un
1 pkt kab.tozu
1pkt. vanilya
İri parcalanmış ceviz içi
Yapılışı;
Klasik kek yapılışı aslında,şeker ve yumurta köpürünceye kadar çırpılır,süt ve yağ eklenir,un ve kab tozu elenerek malzemeye katılır,iyice çırpıldıktan sonra en son ceviz katılır..yağlanmış,unlanmış kalıba dökülür,170 derecelik fırında 30-35 dakika üzeri kızarıncaya kadar fırın kapağı açılmadan pişirilir.pişen kek ılıyınca kalıp ters cevrilip çıkarılır..

16 Responses to ">CEVİZLİ KEK"

>Ellerine sağlık canım ne güzel kek cevizli kek:))Mutlu bir hafta geçirmen dileğiye…

>Nasıl severim cevizli keki,aldım bir dilim gidiyorum canım .harika olmuş….

>ellerine sağlık canım enfes olmuşşşş sevgilerimle

>cevizli kek en sevdigim kektir.ellerine saglık.

>Merhaba. Ellerine sağlık, çok güzel görünüyor. Ben de dün yaptım cevizli kek, kızım çok seviyor. Afiyet olsun. Sevgiler.

>Ellerine saglik canim mis miss…

>ya kızaaaaaaam napak beceriksiziz bu pc işinde yakında senin güzel hatrına bloguma katogoride ekliiicem.o kurabiyeye değer ama.ayriyetten kek çok yahşiii görünüyo

>Filizcim ne güzel çıkmış kalıptan. Ben de bayılırım keke bir bardak limonata ile. Cevizli damla çikolatalısı da favorimdir.Bir dahakine damla çikolata ile dene nefis oluyor. Ellerine sağlık. Sevgiler…

>ellerine sağlık canım..

>Miss gibi olmuş,ellerine sağlık…

>Ya kek de ceviz olsun yeter lezzetli olması için…Canım ellerin dert görmsin…Kesinlikle enfes olmuş…Öpüyorum kocaman

>merhaba filizcigim ellerine saglık.Sinangil unlarını sormuşsun onlar bana ulaştı mail aracılıgıyla.aslında mail adresim sitede yok benim o yüzden yaptıgım yemege yorum yazmışlar ve bana ulaşmak istediklerini söylemişler.ben üye olmadım.

>cevizzz ve kek ikisi birarada nefisss ellerine sağlık canım sevgiler

>Filiz'cigim, Ellerine saglik, harika olmus kekin, denemek lazim. Umarim iyisinizidr, o guzel kurabiyenin tadi hala aklimda:)Guzel bir hafta sonu diliyorum, saglikla ve sevgiyle…..

>amanın nede güzel kabarmış böyle ellerine emegine salık.

>Kekin nefis olmus canim. Hmm… hemde cevizli. Caylar benden kekte senden olsun gel biraz muhabbet edelim. öpüyorum seni canim.

Leave a Reply

