filizcelezzetler

>BEŞAMEL SOSLU FIRINDA ISPANAK…

Posted on: December 9, 2009

>

Malzemeler;
1 kilo ıspanak
200 gr kıyma
1 baş soğan
sıvıyağ,1 kaşık salça(isteğinize kalmış)
tuz,karabiber
Beşamel sos için,1 kaşık un,
1,5 bardak su
1 kaşık margarin kavrulur..
Üzeri için kaşar peyniri
Yapılışı;
Ispanaklar ayıklanır,yıkanır,doğranır,soğan ince kıyılır,sıvıyağda kavrulur,kıymada ilave edilir,aynı şekilde kavrulur..ıspanak,salça,tuz,karabiber ilave edilir,suyu çekene kadar ağzı açık pişirilir..hazırlanan sos katılır,borcama dökülür,üzerine kaşar peyniri rendelenir,fırına verilir..Afiyet olsun..

18 Responses to ">BEŞAMEL SOSLU FIRINDA ISPANAK…"

>ooo süper gözüküyor taif nerede:))

>napıyon akadaşım…goruşemedik…yorumlara başlamışsın…harika bir lezzet daha yapmışsın…ellerine sağlık…kolay gelsin…

>MISS GIBI OLMUS CANIMAFIYET OLSUN…SEVGILER

>Filizcim ıspanak en sevdiğim kış yemeklerinden biri,nefis olmuş.. böylesini hiç denememiştim.. ellerine sağlık…Sevgiler yolluyorum…

>Ohhh enfes olmuş,olsada yesek anları….

>ispanak, ispanak ispanak hayir diyemem:)))ellerine saglik canim…

>bu tam benim damak zevkime göre olmus Filizim. Bayildim. ellerine saglik cok nefis olus gercekten.Sinangil unlarinlada döktürüyorsun masallah. hepsi nefis olmus. ama en güezli o yakisikli palyaco öpüyorum seni ve oglusunu canim.

>Ellerine saglik Filiz'cigim, harika olmustur eminim.Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir hafta sonu diliyorum.

>Ispanağı bir böyle yerim bir de böreğin içinde zaten. Ellerine sağlık harika görünüyor. Sevgiler…

>Merhabalar canim, mis gibi olmus ellerine saglik, sevgiler…

>Merhaba. Süper olmuş valla miss gibi. Ellerine sağlık. sevgiler…

>besamel sos ilede degisik olmustur hic denemedim dogrusu ellerine sagliksevgiler

>hayirdir arkadasim nerelerdesin özlettin inan

>harika görünüyor ellerine saglık canım sıcacık sevgiler

>ellerinize saglik nefis bir lezlet

>Sebzeler benı benden alır ellerıne sağlık nefis .

>nerelerdesin kuzuuuuuuuuum:)

>CANIM ARKADAŞIMSAĞLIKLI-HUZURLU-SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE HEP YAN YANA HEP CAN CANA MUTLU BİR YIL DİLİYORUM.SEVGİLERİMLE…

Leave a Reply

