filizcelezzetler

>ELMALI TART..

Posted on: January 10, 2010

>

ASLINDA ELMALI RULO OLARAK BAŞLADIĞIM BU TATLI TART OLARAK BANA GERİ DÖNDÜ,KÖTÜMÜ OLDU DERSENİZ BENCE İYİ DE OLDU..TARİFİNDE BAZI DEĞİŞİKLİKLER YAPTIĞIM İÇİN HAMURU TOPARLAYAMADIM,KURABİYE ŞEKİLLERİNİ VEREMEDİM,BENDE SON ÇARE BORCAMA DÖŞEYİP ELMALI İÇİ DE ÜZERİNE YAYDIM GELİŞİ GÜZEL ŞEKİL VERDİKTEN SONRA ASLINDAONU BİLE ZOR YAPTIM DA NEYSE FIRINA VERDİM,ÇIKTIĞINDA KIYIR KIYIR BİR TART OLMUŞ,NEFİSTİ,UNU BOL GELMİŞ,YOĞURDUNU DA AZ KOYMUŞTUM DEMEKKİ ONDAN DEDİM BU KIYIRTILIK:))…BU HALİYLE KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM,SON GÜNE KADAR HİÇ YUMUŞAMADI,AĞIZDA DAĞILDI,NORMAL ELMALI KURABİYE TARİFİMDE HEP İLK GÜNDEN SONRA HAMURUNDA BİR YUMUŞAMA OLUYORDU..ÖYLE İŞTE.. DEĞİŞTİRİLMİŞ HALİYLE BENİM USUL TARTIN TARİFİ AŞAĞIDA,DENEYECEK OLANLAR İÇİN AFİYET OLSUN..
Malzemeler;
200 gr margarin
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çorba kaşığı yoğurt
1 çay bardağı pudra şekeri
kab tozu,vanilya
3,5-4 bardak un
hepsini yoğur..
üzeri için;1 kahve fincanı pudra şekeri
1 fincan çekilmiş ceviz
3 tane elma veya fındık
1 tatlı kaşığı tarçın
Yapılışı;Elmalar soyulur,rendelenir,tavaya konur,pudra şekeri,tarçın,ceviz hepsi kavrulur,elmalar ölsün,soğuyunca borcama yayılan hamura dökülür..üzeri süslenir,fırına verilir,çıkınca pudra şekeri serpilir..

12 Responses to ">ELMALI TART.."

>harika görünüyor sevgiler..

>harika bir tat eline sağlık

>Benimde sık sık yaptığım sevdiğim bir lezzet.eline sağlık.

>ellerine sağlık canım nefis görünüyor.güzel bir hafta diliyorum.öptüm sevgiler.

>Bence de tart çok iyi olmuş Filiz'ciğim.Bloğumuza uğrarmısın canım bir bildirim var sana🙂

>ELLERİNE SAĞLIK canım enfes gözüküyor uzun zamandır una elim değmedi yağız beyin en çok sevdiği şey kek yapmak onun dışında birşey yapmıyoruz evde ama elma ve tarçın kokusu burnumda en kısa zamanda yapıcam sevgilerimle

>ellerine sağlık arkadaşım annem şöyle der bir şeyi ziyan etmeden başka bir şeye dönüştürebiliyorsan artık gerçek bir kadın olmuşsun demektir.

>filizim ellerine sağlık.önünde saygı ile eğildiğim bir lezzetti.benim içinde yermisin bi dilim.mutlu bir hafta diliyorum arkadaşım

>Merhaba. Görünüşünden nefis olduğu anlaşılıyor, ellerine sağlık. Elma-Ceviz-tarçın üçlüsünün olduğu her tarife bayılırım. Size afiyet olsun. Sevgiler.

>ben yedim; test ettim, onayladım… çoooook güzeldi…akşam çayımızın yanına harika bir tat verdi…ellerine sağlık…komşucuğum….

>bak bu gelincik mutfak çok oluyo ama sende pişen herbişeyi niye o yiyo bende yimek istiyom bana yazzzzzzzık günnaaah deeelmi he deeelmi:D

>ELLERİNE SAĞLIK ŞEKLİN NE ÖNEMİ VAR ÖNEMLİ OLAN LEZZET….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: