filizcelezzetler

>BU ARALAR ,BU ŞARKIYA TAKIĞIMM..

Posted on: January 13, 2010

>

11 Responses to ">BU ARALAR ,BU ŞARKIYA TAKIĞIMM.."

>ben de çok sevdim bu şarkıyı,keyifli dinlemeler canım….

>bu kadın dinlenmezmi hiiiiiiiç

>SÜPER BİR ŞARKI…..UMARIM KALBİN FAZLA KIRILMAMIŞTIR…SEVGİLER…

>çok güzel bir şarkı hayatım ama baya bir hüzünlendiriyor sana tavsiyem önce bunu dinle sonrada 'vay halime' ile coş herşeye boşver…. (ah ramo ramooooo)

>Hayatta yaşanan gönül kırıklığını,gönül sıkıntılarını söze dökerek gayet iyi bir şekilde müzikle anlatılmış süper olmuş.

>çok güzel şarkı…

>filizcim ben senden bir tarif istiyorum muhammara karadenizliolduğunu bildiğim için bide kahvaltıda yenen bir şey değil mi? şimdiden tşkle

>bana uğrarmısın canım…senin için bloğumda bir şey var….bende çok severek dinliyorum bu şarkıyı…

>cok güzel. paylasimin icin tesekkürler canim.umarim iyisindir. kocaman öptüm seni canim benim.

>filiz hanımcım bene bu şarkıyı çok seviyorum rayo zaten güne 50 defa çalıyor.(ben öncelikle ilk izleyicim olduğunuz için çok teşekkür ediyorum. inanın beni çok mutlu ettiniz. sağolun.sizi takip ettiklerime ekleyeceğim sizde beni eklerseniz sevinirim. kendinize iyi bakın…..)

>ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN; SEVGİLİ ARKADAŞLAR düşbahcesi.blogspot.com ve pembetatlar.blogspot.com TARAFINDAN HAZIRLANMIŞ OLAN HEDİYEŞLE ETKİNLİĞİNE SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ DAVET EDİYORUZ…1 ŞUBAT 2010- 28 ŞUBAT 2010 TARİHLERİ ARASINDA ORTAK BLOGUMUZ OLAN pembedüşbahcesi.blogspot.com 'DA BAŞLATACAĞIMIZ ETKİNLİĞİMİZDE BİZİ YALNIZ BIRAKMAZSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ… HAYDİ ARKADAŞLAR HEDİYELEŞELİM KAYNAŞALIM… DETAYLI BİLGİ İÇİN:pembedüşbahcesi.blogspot.com adresine uğramanız rica olunur…

Leave a Reply

