filizcelezzetler

>ÖDÜLÜMM..

Posted on: March 13, 2010

>

Sevgili arkadaşım  Aslı(pembetatlar) beni bu ödüle layık görmüş,ona teşekkürlerimi iletiyorum..Bende bu ödülü kamuranfikriye ,ve ümmühan ‘cığıma gönderiyorum..
Güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle.

5 Responses to ">ÖDÜLÜMM.."

>Canım tebrik ediyorum..mutlu pazarlar:)

>Hayırlı olsun arkadaşım kutlarım

>canımmm bütün ödüller feda olsun sanaaa:))) tebrik ediyorum tatlımöpücükler

>CANIM ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM BENDE BU ÖDÜLÜ TABİKİDE SANA VERİYORUM ÇOK ÖPTÜM KENDİNE İYİ BAK…..

>canim benim beni bu güzel ödüle layik gördügün icin cok tesekkürler. mutlu ettin beni. yogunluktan ancak tesekkür etmeye gelebildim kusuruma bakma. öpüyorum seni arkadasim.

Leave a Reply

