filizcelezzetler

>RAMAZAN ÖNCESİ ,BALKONUMDA..

Posted on: August 18, 2010

>

Ramazan öncesi canım elticim Nurcanla hazırladığımız balkon sofrası..Aslında pek  keyifli değildik çünkü sevgili o sıralar kayınvalidemiz yoğun bakımdaydı..Kafamızı dağıtmak ve beylerin moralini düzeltmek için yaptığımız bir kaç çeşit işte..

8 Responses to ">RAMAZAN ÖNCESİ ,BALKONUMDA.."

>hımm hepsi nefis afiyet bal olsunsevgiler

>Ellerine sağlık nefis bir sofra olmuş

>ikinizin de ellerine saglik

>ellerinize sağlık ne güzel olmuş.böyle güzel akraba ilişkilerini çok severim

>Böyle zamanlarda azıcık ta olsa keyifli bir ortam yaratmak lazım. Sofra bunu başardığınızı gösteriyor…Ellerine sağlık canımsevgiler

>Merhabalar…Blogunuzu tesadüf sonucu gördüm.Zonguldak ta doğup gençliğinin en güzel yıllarını orada geçirmiş biri olarak hemen izlemeye aldım.Kayınvalideniz için üzüldüm.Allah sabırlar versin.Ara sıra ziyaretime gelirseniz sevinirim.Sevgiler…

>ne güzel renkler..ve lezzetler..

>Merhabalar. Öncelikle başınız sağolsun diyorum. Kayınvalidenizin mekanı cennet olsun. masadaki lezzetlerde masada çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık. güzel bir hafta diliyorum sevgiler.

Leave a Reply

