filizcelezzetler

>YENİDEN MERHABA..

Posted on: December 2, 2010

>

                         Her bloguma ara verişimde uzun zaman oldu diye başlıyorum  bu sefer ,canım istemedi,yoğundum ve ara verdim demek istiyorum.. blogumu bırakmayada niyetim yok ,arada bir boşluyorum o kadar..Demin belki bir ihtimal yorum gelmiştir diye yorumlara baktım,bir tanecik vardı şu”Ulviye ablanın masası ”da değişsin artık yazmış birisi,hoşuma gitmedi değil aslında arşivimde bekleyen kekimi yayınlamak geldi içimden..Teşekkürler adsız takipcim..

Bu aralar okul,kurs, yeni insanlar,yeni arkadaşlıklar,İstanbul turu ve ardından bayramda Ankara derken geçti gitti..Bahar tadında havalar yüzünden de hergün dışardayım neredeyse,çok yoruldum aslında,kış gelsede eve kapansak,sıcak evimizden kış manzaraları seyretsek ne iyi olur,ihtiyacım var çünkü..
Gelelim kekimize,pazartesi günleri oğluşumun kek günü,o yüzden her pazar kek yapmak zorundayım,buda onlardan birisi,bol sütlü çikolata kırıntılı ve kakaolu..Tarifi şöyle;Oda sıcaklığında bekletilmiş 2 yumurta ile 1 su bardağı şeker çırpılır,içine 1su bardağına yakın süt,1 su bardağına yakın sıvıyağ,çikolata parçaları,2 yemek kaşığı kakao,vanilya kabartma tozu yeteri kadar un eklenerek çırpılır,yağlanmış,unlanmış kalıba dökülür..170 derecelik fırında 35-40 dakika pişirilir..Afiyet olsun..Herkese sevgiler..

Ahhh İstanbul,çok güzeldi,bir o kadarda soğuktu şansımıza..Çoğu blog arkadaşıım zaten İstanbullu bildikleri yerler aslında,bazı bloglarda gezi fotoları görüyürum,bende özendim biraz galiba… bizde işte ayda,yılda bir İstanbul gördüğümüz için :)) birkaç artistik pozumu yayınlamak istedim..

Küçük elticim Nurcan orada ve uzun zamandır bekliyordu,nihayet 29 ekim tatilini fırsat bilip gittik,herşey çok güzeldi,bizi çok güzel ağırladı,Sağolsun canım benim..

Bunlarda bayramdan sonra knorr dan bana hediyeler,çekilişe katılmıştım,görüldüğü üzere kazanmışım..bol çeşit çorba ve harçlar var..Teşekkürler Knorr..

7 Responses to ">YENİDEN MERHABA.."

>amanın amanın kim gelmiş:)hemide istanbula gelmiş.gizli gizli.pozlarada bak.yıkılıyooooo.neyse kaybolma artık

>çok güzel görünüyor sevgili arkadaşım.ellerine sağlık diyorum.istanbul kareleri keyif veriyor.ah bir de soğuk olmasaymış.ama olsun göründüğü kadarıyla güzel vakit geçirmişsiniz sevgiler..hayırlı akşamlar

>hoşgeldin Filiz ciğim dönmene sevindm İstanbul geziniz oldukca eğlenceli geçmiş sanırım ne güzel:)sefanız olsun:)sevgiler

>canım gerçekten ara verme artık ya..Resimler iç açıcı çokk..Kekte nefis bol kakaolu ellerine saağlık

>Yemekleriniz güzel, kolaylıklar diliyorum.

>canımm bana da ahh istanbul dedirttin vallahi..doğup büyüdüğüm o yerleri nasıl da özledim burnumda tütüyor resmen..ve diyeceğim ara verme özletme kendini bu kadar her hafta kek yapıyormuşsun her hafta br tarif dahi olsa olsun biiz bırakma:)kızkuleli poza bayıldım bu arada:D

>Bol kakaolu nefis bir kek olmuş… Biz de sizinle birlikte İstanbul'u bir turlamış olduk. Ellerinize sağlık, zevgiler.

Leave a Reply

