filizcelezzetler

>ELMALI KEK..

Posted on: January 13, 2011

>

Bu tarifi Sevgili Serpilin blogunda gördüm ve denedim,sonuç mükemmeldi..
Malzemeler;
3 yumurta
1 bardak şeker
1 bardak süt
125 gr margarin
1 vanilya 1 kabartma tozu
2,5 bardak un
Hepsi karıştırılır,ben büyük boy yuvarlak borcama döktüm..Üzeri için;Ayrı bir kapta 3 elma soyulur,küp küp doğranır,1 tatlı kaşığı tarçın ,yarım bardak çekilmiş ceviz içi ve 3 yemek kaşığı şeker ile karıştırılır,hamurun üzerine yayılır..175 derecede pişirilir,çıkınca soğuduktan sonra pudra şekeri serpilir..afiyet olsun..

21 Responses to ">ELMALI KEK.."

>ellerine sağlık canısıömrümün yarısıbundan sonra yorumlarımı kafiyeli atıcam:)nefis olmuş nefis.

>Süpper kabarmış!Mis gibi kokuyordur şimdi..Ellerinize sağlık.

>kek harika olmuş arkadaşım.çok güzel görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler.

>Merhaba elmalı tarçınlı harika olmuş

>AFIYET OLSUN CANIMELMALI KEK FAVORIMDIR MISS GIBI OLMUSSEVGILER

>Filiz'cigim, Hersey harika, her zaman ki gibi. Umarim hersey yolundadir. Gecen sene kotu bir rahatsizlik atlattim, bilemiyorum yazdim mi? ama cok sukur ki temizlendi, sadece kontrollerim var artik.Cok selam ve sevgiler…

>mükemmel olduğu görüntüsünden belli.

>Ahh kek her çeşidi her şekli güzel kek ellerine sağlık

>bir meyve bir keke bu kadarmı yakışır. lezzetinden hiç şüphem yok. ellerine sağlık. iyi geceler ve hayırlı cumalar dilerim. sevgiler.

>Bugün bende yapacağım. Haftasonuna yakışırEllerine sağlıkÇok güzel olmuşSevgiler

>elmalı keki hiç böyle denememiştim. çok da pratikmiş. ellerinize sağlık

>harika kabarmış canım ellerine sağlık:)müthiş görünüyor..mutlu haftasonları dilerim..

>Canım elelrine sağlık…

>bayılırım..çok lezzetli görünüyor…

>Nasıl güzel kabarmış,ellerine sağlık..

>Merhaba.Elmali kekinizi denedim,tadi gercekten harika oldu.Tarif icin tesekkürler.Yalniz benim elmali harc sizinki gibi kekin üstünde kalmadi,piserken kek hamurunun icine cöktü.Acaba nerede hata yaptim?Selamlar…Melek

>hamuru cıvıksa ondan olmuş olabilir.

>Elma, ceviz ve tarçın birada harika bir tat olmuştur görüntü de süper.Ellerine sağlık afiyetler olsun.

>çok seviyorum bu keki ellerinize sağlık harika görünüyor.

>ellerine sağlık çok güzel görünüyor mutlaka deniycem de bu margarini eritp de mi ekledin?

>evet margarini eritip biraz ılıyınca ekliyorum cnm..

Leave a Reply

